Sport?

Author: Johanna / Etiketter:

Eftersom jag redan haft med mina egna favoritsport längdskidor här några gånger så kan väl det realtivt nya ämnet för intresse också få vad med ;) för det är ju idag det börjas på allvar...slutspel i hockey!! yeeey!

Trots att jag är född och uppvuxen i en hockeyort av högsta kaliber så har det ändå aldrig riktigt fallit mig i smaken..men när man blev sambo med en hockeyfanatiker(som till råga på allt kommer från Finland..;) så kan man ju inte annat än dras med =)

så mina damer och herrar jag är där i träsket jag med nu...rätt trevligt träsk ändå..=)

Till alla er nu som inte är så där värst hockeyintresserade så ska jag bara tala om vilket lag ni ska hålla på, det är allt ni behöver veta ;)



Och så håller vi tummarna ikväll! =)

Det va allt från hockeystudion...nu ska jag påskpyssla =)

1 kommentarer:

Ellinor sa...

Jaså, jag som trodde ni höll på Finland ;) *kram*