Livematch

Author: Johanna / Etiketter:

Vi kunde inte låta bli utan beslöt oss i sista minuten för att gå på gårdagens slutspelsmatch, o vilken match sen=) helt klart värd vart enda öre!!=) sen får man väl ta att man blev halvt döv på ena örat för att en smått galen "dam" absolut skulle skrika sig igenom heeeela matchen....

Vi får hoppas turen håller i sig tills på onsdag då det är bortamatch....
Kan inte låte bli att tro att jag nog spred lite tur omking mig, en liten lucky charm liksom ;) får se om man kan föra fram den turen genom tv:n också...

Därute är det fullt snöoväder idag...men bra det då skidföret kanske håller i sig ytterligare ett tag. Blir säkert en tur till helgen, och vem vet..kanske vi faller för frestelsen och går på ännu en hemma match...;) onsdagens resultat får avgöra..

ska återgå till att klippa ut mina stämpelmotiv innan jag beger mig ut i snön...

0 kommentarer: