Jag lottar ut!

Author: Johanna / Etiketter:

Den korta tid jag haft min blogg här har varit över förväntan, och därför känner jag det nu är min tur att sprida lite pyssel omkring mig =) Så därför har jag grävt lite min samling av smycken som bara ligger och dräller...och tyckte att varför kan inte någon därute få glädje av dem istället?=) Samlingen växer ju bara ändå, bra att få lite utrymme...

Så detta lilla konstverk tänkte jag någon annan kunde få ta del av:


Om ni vill få detta armband med posten så gör så här:

Länka till detta inlägg i din blogg och lägg en kommentar till detta inlägg där du länkar till din blogg, enkelt eller hur? =) ( samma procedur som i de flesta andra utlottningar...:)

På onsdagkväll den 18 Februari drar jag en lycklig vinnare =)

4 kommentarer:

Ellinor sa...

Tack för det söta kortet som damp ner i vårt postinkast! Hoppas ni också får en härlig alla hjärtans dag! *kram*

By the way - har du något tips på god förrätt? Gärna med chévre...

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mallan sa...

Jag har länkat till dig via min ganska nya blogg.
Är gärna med i utlottningen.
Pärlar själv ibland, mest rosa och till mina barn. Jag gillar färgerna på ditt armband.

Anonym sa...

Yo J-bird, just hand me over da joolz.